طراحی گرافیک

سفارش، طراحی تا چاپ انواع فایل گرافیکی

تیم طراحی گرافیک اسپراک با استفاده از اصول طراحی با اتکا بر مبانی هنرهای تجسمی و عناصر اصلی مانند روانشناسی رنگ و آشنایی با ترکیب بندی، وظیفه ی توسعه و خلق محتوای بصری مرتبط با کسب و کارهای مختلف را به عهده دارد. طراحی ها محصول یک تفکر مهندسی آمیخته با فرایند تحقیقات بازار در استراترژی های برندسازی است. استفاده از اصول بیادی برند، موجب می شود با استفاده از تصاویر نمادین و اشکال هندسی مشخص و متمایز میشود. طراحی و ترکیب بندی ظاهری المان های صفحه مثل لوگو یا ویرایش تصاویر به منظور به کارگیری در طرح نهایی و قالب های مختلف مانند مرورگر وب بخشی از حوزه های خدمات ما است. در فرایند طراحی  ایده های اولیه بر حسب بازخورد کارفرما به سرمایه های خلاقانه کسب و کار تبدیل می شود. در این فرایند، استفاده از نمادها و علائم، در کنار رنگ‌های موزون و حساب شده، می تواند جذابیت بصری و جلب توجه مخاطب را دو چندان کرده و ازین روی اهمیت ویژه ای برای کسب و کار های گوناگون دارد. خدمات مختلف ذکر شده در دسته های زیر جای می گیرند:

خدماتی که در بخش گرافیک به مشتریان عرض می‌کنیم

خدمات گرافیکی اسپراک

طراحی بروشور و کاتالوگ، دفترچه راهنما

بروشور مجموعه‌ای از اطلاعات یا توضیحات درباره یک شرکت، یک محصول و یا خدمات است که می‌تواند از دو تا هر تعداد صفحه باشد. بروشور معمولاً به صورت یکپارچه (جلد و صفحات) داخلی طراحی و اجرا می شود پاک کرد. کاتالوگ نیز اطلاعات طبقه بندی شده ای از مجموعه محصولات و یا خدماتی است که می‌تواند از چند صفحه تا ده ها یا صدها صفحه باشد ممکن است جلد کاتالوگ جداگانه طراحی شده و صفحه های داخلی به صورت ثابت و یا مشابه صفحه‌آرایی شوند. دفترچه راهنما به مجموعه اطلاعات توضیحی درباره یک کالا و یا توضیح چگونگی کارکرد یک محصول اطلاق می شود ممکن است دفترچه های راهنمای محصولات گوناگون یک شرکت با جلدهای یکسان و صفحه های داخلی گوناگون طراحی شوند

طراحی لوگو و لوگوموشن

لوگو، نشانه، آرم یا برند تجاری مخصوصی است که هر سازمان، شرکت یا گروه خاصی برای هویت بخشیدن به کسب و کار خود انتخاب و استفاده می کند. انواع لوگو شامل لوگو تصویری، لوگو نوشتاری (لوگو تایپ) و لوگو ترکیبی می شود. همچنین لوگوموشن که به معنای لوگویی که متحرک سازی شده است، یکی از نوین ترین روش ها برای طراحی لوگو می باشد که در راستای هویت بصری برند طراحی شده و وظیفه ی ایجاد حس پویایی را به عهده دارد.

طراحی هویت بصری

موضوع اصلی در طراحی هویت بصری ایجاد ساختار منسجم و همگون بصری از طریق درک فضای کسب و کار سفارش دهنده است طراح گرافیک با توجه به گوناگونی و تنوع فعالیت‌های سازمانی موسسات شرکت ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی و بنا بر تشخیص نیاز سفارش دهنده و لزوم گستردگی مورد سفارش مجموعه یکپارچه از اقلام وسایل را طراحی و خلق می کند. از طراحی ست اداری گرفته تا طراحی و اجرای گرافیکی و همچنین فونت اختصاصی بر مبنای زبان طراحی مورد نیاز هر کسب و کار همگی در این دسته جای میگیرند. به طور مثال در طراحی فونت، حروف و قابلیت های اتصال آنها طراحی علائم و نشانه های آوایی معمول فارسی علائم و نشانه های نقطه گذاری و طراحی اعداد می تواند انجام شود؛ که همگی در راستای یک هویت واحد قرار میگیرند.

طراحی کاراکتر و موشن گرافی

ارائه‌ی محتوا به صورت متحرک میتواند اثربخش تر از سایر نحوه های ارائه محتوا باشد. حرکت و جلوه‌های ویژه یا به عبارت بهتر، ترکیب صدا، تصویر و استراتژی محتوایی در کنار یکدیگر ابزار مناسبی برای کسب و کارها، جهت انقال مفهوم به زبان ساده و مانا بودن این فرایند انتقال است. در عین پیچیدگی، یک کاراکتر کارتونی که بر اساس هویت یک برند طراحی شود، فرایند ارتباط میان کسب و کار و مشتریان خود را هموار می کند.

طراحی بنر، پوستر، اینفوگرافی و قالب پست شبکه‌های اجتماعی

ذهن انسان داده‌های تصویری را بهتر و سریع‌تر از داده‌های متنی درک و ذخیره می‌کند؛ استفاده از محتوای بصری کاربرد گسترده‌ای در بسیاری از زمینه‌های آموزشی و بازاریابی دارد. بهینه سازی و طراحی محتوای بصری وب‌سایت برای سازگار کردن هویت بصری و همچنین جلب توجه مخاطب بر اساس رعایت اصول و استانداردهای طراحی، نحوه ی ارائه ی مناسب محتوا را فراهم می کند. به علاوه امکان طراحی تمامی اجزای گرافیکی یک صفحه ی وب با استفاده از مجموعه ای از نشانه های گرافیکی، پس زمینه ها، طراحی منوها و روش چیدمان اصولی وجود دارد. در این چارچوب فکری، اقلام مختلف از اینفوگرافی گرفته تا پوستر و بنر در صفحات وب، فضای آزاد و یا شبکه های اجتماعی بسته به تشخیص تیم طراحی و سفارش کارفرما، امکان ارائه ی جذاب تری از کسب و کارها را فراهم می کند.

مزیت‌های تیم طراحی گرافیک اسپراک

طراحی تعاملی با مشارکت حداکثری کارفرما

امکان انتخاب فضای طراحی با چک لیست‌های اختصاصی

شاید شما یک طرح و ایده بسیار قوی در ذهن خود داشته باشید اما احتمالا، توانایی اجرای گرافیکی آن را ندارید. به همین خاطر ایده خودتان را به طراحان ما توضیح می‌دهید و آنها ایده شما را تصویر سازی گرافیکی می‌کنند. ما در طی مسیر طراحی علاوه بر مشورت‌هایی که به شما خواهیم داد، شما را در جریان جزییات طراحی قرار خواهیم داد و به نوعی طراحی خود را برای شما تفسیر خواهیم کرد!

این اتفاق با ارائه فایل‌های موکاپ صورت می‌پذیرد. موکاپ(mockup) اصطلاحی است که طراحان وب و گرافیک برای فایل پیش نمایش استفاده می‌کنند. به طور کلی mockup این امکان را به بیننده می‌دهد تا بتواند بهتر بر روی جزئیات طرح از جمله انتخاب رنگ، سایز، سبک نمایش و … تصمیم گیری کند و با مفاهیم المان‌ها و نمادها از نزدیک آشنا شود.

تنوع طراحان و سلیقه‌ها

طراحی خلاقانه

در یک پروژه {کارگرافیکی} باید پیام کار کاملا تعریف شده باشد و اهداف آن نیز کاملا متمرکز و مشخص باشد. در این صورت است که پروژه‌ای که بر اساس چنین پیام و اهدافی انجام می‌گیرد، کاری موفق و نوآورانه خواهد بود. خلاقیت فرآیند بسیار پیچیده‌ایست و عوامل بسیاری بر موفقیت یا شکست طراح در خلق اثری خلاقانه تاثیر می‌گذارند.

تیم طراحی ما با توجه به سابقه‌ی طراحی در حوزه‌های گوناگون و حضور موثر در صنایع و کسب و کارهای مختلف، همیشه در جریان آخرین تغییرات حوزه‌ی گرافیک قرار دارد و پروژه‌های متنوع طراحان سراسر دنیا را رصد می‌کند. به همین دلیل، همیشه برای برای انتقال موثر اهداف و پیامتان، پیشنهادهایی شگفت‌انگیز، در مقابل دیدگانتان قرار خواهیم داد!

تیم طراحی مجرب

طراحی با رعایت اصول فنی و نظری و بر اساس استانداردها

هر سفارشی که توسط مجموعه ما پذیرفته می‌شود، ابتدا با همفکری تیم متخصصان گرافیک ما ایده‌پردازی می‌شود. ممکن است طرح و یا ایده‌ای از نظر شما خوب و موفق باشد ولی براساس تجربه ما مخاطب پسند نباشد. یا با تحلیل و شناختی که از صنعت شما و رقبای شما داریم، پیشنهادهای متفاوتی برایتان داشته باشیم. ما ضمن توجه به خواسته‌ها و سلایق شما، طرحی استاندارد و شایسته‌ی کسب و کارتان ارائه خواهیم کرد و تغییرات نهایی به دفعات و با توجه به نظرات شما، صورت خواهد پذیرفت. در چنین مواردی ما به شما کمک می کنیم تا به طرح ایده ال برسید.

تعداد اتود طبق نظر کارفرما

ویرایش طراحی

همیشه در هرکاری اشکالات ریزی وجود دارد که باید رفع شود. برتری شما نسبت به رقبا می‌تواند در همین ریز بینی‌ها و دقت نظر باشد. ما با کمال میل آماده‌ایم تا طراحی‌ها را بر اساس سلایق و پیشنهادهای شما بازسازی کنیم و بهبود ببخشیم.

ما می‌دانیم که یک طراح گرافیکی باید پاسخگوی نشان هویت یک مجموعه با توجه به استراتژی‌های تعیین شده باشد. این پاسخ حاصل تعامل بین اطلاعات داده شده به طراح و روند بررسی طراحی و بازببین‌های مکرر است.